طبس –سیدابوالفضل حقانی-خبرنگار یزدفردا: فرمانده انتظامي طبس از دستگيري 130 قاچاقچي موادمخدر و كالا طي ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد.


مهدي ميرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: در اجراي طرح‌هاي ارتقاي امنيت اجتماعي، طي بهمن‌ماه سال جاري در مجموع 4 كيلو و 573 گرم انواع مواد مخدر كشف و تعداد 71 نفر در اين زمينه دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

وي خاطرنشان كرد: در زمينه كشف كالاي قاچاق و غيرمجاز نيز 3 هزار متر پارچه، 20 هزار و 611 ثوب انواع البسه، 2 هزار و 838 جفت كفش، 444 پاكت تنباكو، 644 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي، 730 كيلوگرم سير قاچاق، 13 دستگاه تجهيزات دريافت از ماهواره و تعداد پنج قبضه سلاح شكاري غيرمجاز كشف و ضبط شده است.

ميرزاده عنوان كرد: در اين زمينه نيز 59 نفر از قاچاقچيان و متخلفان دستگير و ضمن تشكيل پرونده، تحويل مراجع قضايي شدند.

وي با بيان اينكه منطقه ديهوك طبس يكي از گلوگاه‌هاي مصوب كنترل كالاهاي قاچاق در استان يزد به شمار مي‌رود، هر سال مقادير قابل توجهي كالاي قاچاق و موادمخدر در پاسگاه اين منطقه توسط نيروهاي انتظامي كشف و ضبط مي‌شود.

ميرزاده با بيان اينكه مقابله با قاچاق از توصيه‌هاي مؤكد مقام معظم رهبري است، افزود: نيروي انتظامي شهرستان طبس با استفاده از نيروهاي هوشيار و توانمند، تمام تلاش خود را براي مقابله با قاچاقچيان و كشف كالاهاي قاچاق همچنين موادمخدر به كار گرفته است.

فرمانده انتظامي شهرستان طبس همچنين با اشاره به نزديكي ايام تعطيلات نوروز خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت پيشگيري از وقوع سرقت و به منظور ارتقاي ضريب حفاظت فيزيكي منازل، مغازه‌ها و وسايل نقليه، لازم است شهروندان گرامي در هنگام خروج از منازل و مغازه‌ها، درب‌هاي آن را به قفل‌هاي ايمني مجهز كرده و در صورت اطلاع از وقوع هرگونه جرم و موارد امنيتي در سطح شهرستان، مراتب را به فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا